Filmy protagonizm, scena seksu

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje protagonizm, scena seksu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Naïma (Mina Farid) ma 16 lat i mieszka w Cannes. Jest lato. Teraz jest spokojny czas na to, by określić się, co chce robić w życiu. Jej atrakcyjna kuzynka Sofia (Zahia Dehar) przybywa na tutaj na wakacje. Razem przeżyją niezapomniane lato.

Colette

6,6
Pochodząca z ubogiej rodziny Colette (Keira Knightley) w wieku 20 lat poznaje swojego przyszłego męża Henry'ego Gauthiera-Villarsa (Dominic West) – starszego blisko dwukrotnie paryskiego bon vivanta, który wprowadza ją w świat bohemy i przekonuje, by sięgnęła po pióro. Owocem tego jest „Klaudyna” – wydana pod nazwiskiem męża historia pensjonarki, która odkrywa swoją seksualność. Powieść wywołuje skandal, który Gauthier-Villars i Collete dodatkowo podsycają licznymi miłosnymi aferami. Nie przeszkodzą one jednak Colette w zdobyciu zaszczytnego miejsca w Belgijskiej Akademii Języka i Literatury Francuskiej oraz w Akademii Goncourtów.
17-letnia Elisa (Diane Rouxel), porywająca i namiętna nastolatka, chce cieszyć się latem na stromych zboczach Vercors, gdzie dorasta. Ale jej matka wychodzi z domu i zostawia ją samą z ojcem, aby opiekowała się niepełnosprawną siostrą. Spoczywa na niej coraz większa odpowiedzialność, która sprawia, że przestawia się z miłości na nienawiść.


Niepokojący hit prosto z Cannes. Aktorka Nina Wu po ośmiu latach grania ogonów dostaje dużą rolę w kostiumowym thrillerze szpiegowskim. Dziwna fabuła i atmosfera na planie, a także presja mediów oczekujących arcydzieła sprawia, że Nina zaczyna tracić kontakt z rzeczywistością. Mroczna przeszłość wychodzi na jaw.
Cztery przyjaciółki ze szkolnych czasów obiecują sobie, że ich przyjaźń będzie trwać wiecznie. Choć każda z nich poszła w inną stronę, i kontakt z roku na rok zanikał, ich relacje się nie zmieniły. Pewnego dnia postanawiają wyruszyć w szaloną podróż na festiwal do Nowego Orleanu. Przyjaźń rozkwita na nowo, kiedy ujawnia się ich dzika natura.
Dominika Egorova (Jennifer Lawrence) zmuszona zostaje do przyjęcia roli „jaskółki”, specjalnie szkolonej uwodzicielki na usługach rosyjskich służb specjalnych. Uczy się używać swego ciała jako broni i robi wszystko, by nie utracić własnego „ja” w trakcie szkolenia, które zaprzecza godności człowieka. Udaje jej się stawić czoło niesprawiedliwemu systemowi i staje się bezcennym nabytkiem dla swych przełożonych. Jej pierwszym celem okazuje się Nate Nash (Joel Edgerton), agent CIA, który prowadzi ściśle tajną infiltrację rosyjskiego wywiadu. Dwoje młodych agentów wpada w pułapkę namiętności i kłamstw, która zagraża ich przyszłości, międzynarodowym sojuszom i bezpieczeństwu obu mocarstw.
Opowieść o dwóch przyjaciółkach, które pragną otrząsnąć się z wojennej traumy, toczy się w 1945 roku w Leningradzie, który dochodzi do siebie po latach oblężenia. Bohaterki „Wysokiej dziewczyny”, Masza i Ija, próbują nie tylko zapomnieć o tym, czego doświadczyły, ale także przypomnieć sobie kim były, nim zardzewiały ich plany, emocje i uczucia. Inspiracją dla młodego reżysera był wstrząsający reportaż noblistki Swietłany Aleksijewicz, „Wojna nie ma w sobie nic z kobiety” i tym, co wspaniały film Bałagowa czyni wyjątkowym, jest właśnie kobieca perspektywa. Reżyser nie skupia się więc na heroicznych wojennych czynach, lecz na nowo definiuje bohaterstwo: jako codzienne drobne zwycięstwa życia nad śmiercią, nadziei nad żałobą, młodości nad dramatycznymi doświadczeniami.

Lady Bird

6,4
7,5
Christine „Lady Bird” McPherson (Saoirse Ronan) ze wszystkich swych młodzieńczych sił sprzeciwia się matce (Laurie Metcalf). Kobiecie silnej, wyrazistej o jasno sprecyzowanych poglądach, pracującej bez wytchnienia jako pielęgniarka po tym, jak jej mąż (Tracy Letts) stracił pracę.
Ta kolejna adaptacja powieści Emile Zoli „Nana” dotyczy seksualnych związków kobiety (Anna Gaël), która dzięki swoim relacjom z różnymi mężczyznami cieszy się życiem w przyjemnościach i luksusach. Jednak jej bogaty styl życia nie przynosi jej szczęścia.
Lata 50. w Brazylii to czas, gdy kobiety są uzależnione od swoich rodziców i mężów. Siostry Gusmao chcą żyć po swojemu: Eurídice pragnie zostać pianistką, Guida marzy o szalonej, wielkiej miłości. Gdy na skutek dramatycznych wydarzeń zostają rozdzielone, nie przestają za sobą tęsknić.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…