Filmy zwłoki, samotność

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zwłoki, samotność. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Pozwól mi wejść to ukazana w niecodzienny i wyjątkowy sposób opowieść o prawdziwej przyjaźni. Do budynku, w którym mieszka Oskar (Kåre Hedebrant) wprowadza się Eli (Lina Leandersson) - na pozór normalna i spokojna dziewczynka. Zaraz po tym, w miasteczku dochodzi do okrutnych zbrodni. Chłopiec zapoznaje się z nową sąsiadką. Koleżeństwo bardzo szybko przeradza się w przyjaźń. Jednak czy przetrwa ona, gdy wyjdzie na jaw skrywana przez Eli mroczna tajemnica?

Byzantium

5,8
Dwie wampirzyce, Clara (Gemma Arterton) i Eleanor (Saoirse Ronan), ścigane przez tajemniczego mężczyznę, znajdują schronienie w podupadłym kurorcie nad oceanem. Kiedy na jaw wychodzi ich skrzętnie skrywana tajemnica, staje się to początkiem serii dramatycznych wydarzeń, których geneza sięga kilka wieków wstecz.
W XIX wieku w Japonii samuraj Seibei Iguchi pracuje w magazynie miejscowego komisariatu w ciągu dnia i jako rzemieślnik budujący klatki w nocy, mając łączny dochód 50 koku. Nasz bohater wychowuje samotnie dwie córki, pięcioletnią Ito i dziesięcioletnią Kayano i opiekuje się swoją starą matką. Posiada dług w wysokości 20 koku z powodu kosztu pogrzebu swojej żony, która zmarła na gruźlicę, nałożonego przez jej rodzinę i nie może sobie pozwolić na drugą żonę. Jego koledzy w magazynie nazywają go "The Twilight Samurai", ponieważ wyraża swoje życie bez chwały. Kiedy Seibei spotyka Michinojo Iinuma, swojego przyjaciela z dzieciństwa dowiaduje się, że jego siostra Tomoe Iinuma właśnie rozwiodła się z brutalnym mężem Toyotarou Kouda. Nasz bohater rozpoznaje w kobiecie swoją dawną miłość, ale ta ma w posagu 400 koku i Seibei uważa, że ich małżeństwo jest niemożliwe. Kiedy Kouda wyzywa Iinuma na pojedynek, Seibei akceptuje zastąpienie starego przyjaciela i musi wykorzystać ponownie swoje umiejętności wojownika...


Beatrice (Catherine O'Hara) podejrzewając niewierność męża (Chris Ellis), namawia swoich synów-pilotów: Doriana (Luke Wilson) i Angusa (Jake Busey), aby zmusili go do wyznania prawdy. Zastraszając go przez pościg helikopterem, doprowadzają jednak ojczyma do śmiertelnego zawału. Niewygodnym świadkiem tragedii jest Sally (Drew Barrymore), pracująca w barze. Dziewczyna okazuje się być w ciąży z denatem. Wszystko dodatkowo komplikuje gorące uczucie, którym obdarzy ją Dorian...
Pewnego poranka Moon (Sam Rockwell) wybiera się na polowanie do lasu. Udając się w pogoń za wypatrzoną zwierzyną, reaguje instynktownie, kiedy słyszy odgłos zza krzaków. Okazuje się, że zastrzelił nastolatkę, która najprawdopodobniej uciekła z domu i koczowała w lesie. Moon decyduje się zataić swoją zbrodnię. W trakcie ukrywania ciała odnajduje w jej rzeczach około 100 tysięcy w gotówce. Przygarnia pieniądze, które wkrótce staną się przyczyną jego kolejnych problemów.
Pracujący w hotelu jako recepcjonista Lance (Michael McManus), aby związać koniec z końcem wieczorami zarabia jako żigolak. Marzeniem mężczyzny jest jednak kariera aktorska, więc kiedy mieszkająca w hotelu, pisząca scenariusz do filmu telewizyjnego Clara (Gabrielle Rose (I)) proponuje mu rolę, Lance przyjmuje propozycję. Kobieta jest przekonana, że młody recepcjonista doskonale nadaje się do odtworzenia w filmie postaci jej tragicznie zmarłego brata.
W starej, opuszczonej chacie, zagubionej na wsi, pisarz Mathieu Grégoire (Jean-Luc Bideau) spotyka młodą cudzoziemkę, której języka nie rozumie. Nazywa ją „Belle” (Adriana Bogdan), zakochuje się w niej. Jego życie rodzinne i publiczne wywraca się do góry nogami.
Julianne Moore (I) w roli ambitnej dr Cary Harding specjalizującej się w leczeniu zaburzeń tożsamości. Jej najnowszy pacjent, Adam (Jonathan Rhys Meyers), okazuje się trudnym do zdiagnozowania przypadkiem, w okół którego pojawia się więcej pytań niż odpowiedzi.
Przez trzy dekady od upadku komunizmu Polska przeszła liczne transformacje, która uczyniły ją zdecydowanie bardziej europejską i liberalną, ale z drugiej strony ujawniły mnóstwo społecznych i klasowych konfliktów oraz traum. Dziś wystarczy odpowiedni katalizator, żeby z ludzi zaczęły wyłazić wszystkie skrywane pod sztucznymi uśmiechami lęki i frustracje. Takim zapalnikiem staje się w filmie Żenia, nielegalny ukraiński imigrant i wybitnie uzdolniony masażysta, który w dość krótkim czasie po przekroczeniu granicy dorabia się bogatej i zblazowanej klienteli. Polki i Polacy, którzy na co dzień skupiają się na zarabianiu pieniędzy oraz izolowaniu się od biednego świata zewnętrznego, oddają się w terapeutyczne ręce Żeni, żywiąc nadzieję, że pochodzący z egzotycznego Wschodu mężczyzna uleczy ich z ich fobii i nieszczęść. Wyrzucają z siebie wszystko, co im leży na sercach, opowiadają mężczyźnie o niewdzięcznych małżonkach i dzieciach, narzekają na nietolerancję i rosnącą imigrację. Uzależniają się od niego i jego usług, nie zastanawiając się, czy Żenia może to w jakiś sposób wykorzystać.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…